2009-01-03

Yes!


Vi är på gång igen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kan jag lämna en kommentar till tidigare blogginlägg... Jag håller på florist. Du är ju fantastisk på att pyssla och skapa. Sen går du starta-eget kurs och så kör du igång!
...fast lokförare hade varit coolt.

Lilla stora jag sa...

Det största problemet med mig är nog att jag vill allt! Allt låter så roligt, men man måster ju välja och TÄNK OM jag väljer fel!!! Sen finns det ju, som jag nämnt tidigare, för- och nackdelar med allt... hur många blomsterbutiker behövs det i Ängelholm? Och som lokförare finns det ju en risk att få en raket instoppad i munnen, det vill man ju undvika!
De sista två dagarna har jag (igen) tillbringat med att undersöka, utesluta och leta utbildningar... faktiskt så har jag (tillsammans med min egna "syo-tant") kommit fram till en plan! Jag ska dock vänta lite med att avslöja den innan jag vet om det fungerar hela vägen. Fortsättning följer...

Anonym sa...

Ser fram emot att få höra dina planer. Vet du nånting om lokförare som jag har missat;-)

Lilla stora jag sa...

Jag har för mig att hon var lokförare men det kan ha varit konduktör... I vilket fall som helst så var det inte så länge sedan som denna stackars tjej fick en raket instoppad och avfyrad i munnen. Det var några fotbolls- eller hockeyidioter som var på väg till någon match! Vissa människor har verkligen fel uppfattning om hur man gör när man festar.