2009-01-06

Varför?

Nu har jag bestämt mig för vad jag ska läsa! Tack vare min bästa och privata syo-tant så kom jag på att det som jag helst av allt vill göra faktiskt är möjligt! Det finns ett program för det jag vill göra MEN inte på distans och därför hade jag dissat den möjligheten... då förklarade hon för mig att jag kan läsa "7000" kurser istället och få i princip samma utbildning. Det finns dessutom en fördel med det! HA! Jag kan ändra inriktning och/eller intresse under tiden, eller specialicera mig på "något" under tiden. Det kan man inte om man går på programmet...

Nu har jag bara ett problem. Man söker kurserna (tänkte läsa 3 i taget = 75%) via studera.nu! På de kurser jag tänkte börja med att söka så står det Tillfälligt stängd! Vad menar de med tillfälligt? Är det kört eller inte? Tur att det inte är helgdag imorgon, måste ringa och fråga!
På tal om helgdagar, jag börjar faktiskt tröttna på helger! Nu är det snart helg igen!!!
När jag tänker lite närmre på det idag, så kan jag visst komma på något att klaga på igår: jag fick en torrspricka och trasiga nagelband av allt städande igår! AJ!!

Inga kommentarer: