2009-01-18

FÄRDIGT!!!

Nu är det gjort! Jag har skickat in min examinationsuppgift! Den flög iväg i cybervärlden för ett par minuter sedan, en hel timme innan tiden var ute!!!
Jag vill tacka (har tittat "för mycket" på galor) EGO, tack tack tack utan dig hade det inte gått. Utan dig hade jag aldrig lyckats få iväg något överhuvudtaget!!
Jag vill tacka Lolla som har hållt sig borta tillsammans med barnen en stor del av helgen och för den fina (förtidiga) födelsedags presenten, det var ett roligt inslag i en jobbig helg att bli lurad till att jag fyllde år och bli gratulerad.
Jag vill tacka barnen som har stått ut med en fruktansvärt tråkig mamma sista veckan.
Jag vill tacka Egos man och barn som har låtit mig lägga beslag på henne nästan hela helgen.
Sist men inte minst vill jag tacka alla i min närhet som har behövt höra på mitt gnäll om hur tråkigt jag har tyckt denna kursen var.
I fortsättningen ska jag läsa roliga och intressanta ämne som gör mig gladare och mindre gnällig även om det blir tufft och mycket pluggande!!
TACK!

3 kommentarer:

Ego sa...

Stående ovationer! Och Nu:
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

Anonym sa...

Grattiskramar på födelsedagen! Snart är du ifatt! ;-)

Lilla stora jag sa...

Ifatt? Slutar man räkna vid en viss ålder, eller?