2009-01-13

Knappt två veckor

Den 26/1 börjar Lolla här!
För min egen del så hoppas jag att jag kommer in på 3 av de 9 högskole kurser jag har sökt. I så fall börjar de den 19/1!!! 3 kurser på 7,5 hp, alltså 75%, precis lagom! Men eftersom jag har anmält mig sent så har jag inte fått besked ännu... Jag tror att jag har kollat på studera.nu ca 15 gånger bara idag! JAG VILL VETA NU!
Jaja, tillbaka till nuet. Denna vecka ska jag försöka knåpa ihop en tenta i ämnet "HR-arbete i teori och praktik", det låter väl skojsigt!!! Det är det inte! Redan tidigt i höstas kom jag på att det inte var något för mig, jag tycker helt enkelt att det är tråkigt och då är det svårt att lära sig något OCH då är det JÄTTE svårt att skriva en tenta i ämnet (snyft)! Men jag ska försöka, har fram till söndag kl. 23.55 på mig (suck)!
Men den 19/1 då jäklar... då jäklar, ja, då blir det andra bullar! Oj oj oj, vad jag ska plugga och äta smörgåstårta tror jag, ja minnsan det ska jag!!

Inga kommentarer: