2008-12-21

City gross

En trevlig dag på city gross. Undra om någon människa någonsin har sagt så? Men det var det faktiskt. Vid 10 tiden ringde bästa vännen och frågade om jag skulle med till city gross. Trots att det var hon som frågade så var mitt spontana svar:
- Är du helt knäpp eller? Jag har redan storhandlat!
Det hade hon också sa hon, hon skulle bara ha sötlakrits- te!!? Ja, det lät så knäppt så jag följde med (tänkte att det var bäst att se så att det inte hade slagit slint, men nej, hon var lika trevlig som vanligt). Vi strosade runder på city gross ett tag och hon handlade sitt te och lite till. Jag handlade en choklad ask, strumpor och sandpapper. När vi stod i kassan så började Darin skråla från en liten scen utanför, jag tror minsann att jag fick se en skymt av honom på långt håll. Där ser man, inte visste vi att Darin skulle till city gross samtidigt som oss. Men vi tror att vi kom först. Sen gick vi och åt lite. Sen gick vi och tittade lite. Ja, hur trevligt som helst, ingen stress, inga måste köpa och inga barn! Bara jag och F!!! Tack för att du tog med mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

I like your blog.
Carlos
Portugal