2008-11-02

Nu har alla mina barn fyllt år i år!


Nästan i alla fall... Mindy och Julia bestämde sig för att fira sina födelsedagar "på riktigt" i går eftersom vi skulle ha kalas för dem då. Sagt och gjort, Julia "sov över" hos Mindy för att vi skulle kunna sjunga för båda samtidigt. På kvällen kom släkt och vänner för att gratulera och vi bjöd på vildsvin och två prinsesstårtor (en till varje prinsessa). Lagom till att maten var färdig så försvann hunden... Jag och Ego gick runt i byn med vars ett koppel i handen och letade och ropade. Efter ett bra tag slöt även mamma, syster, Mindy och Julia upp i letandet. Ingen hund syntes till... Till slut gick jag hem för att kolla att hunden inte gått hem igen. Då slog det mig att jag hade släckt och låst i förrrådet en stund innan hunden försvann... Tänk om han hade smitit in där utan att jag sett det! Jo då, där stod en ledsen liten hund i mörkret och undrade vad som hände!!! Sen tog det ytterligare en bra stund innan resten av hundsökarna kom tillbaka. Vill passa på att be om ursäkt för det och tacka för hjälpen.

Inga kommentarer: