2008-11-07

4 sekunder...

...underbart är kort, alldedes för kort!!
Skulle man kunna säga om min fredagkväll. Vid 17.20 ringde min granne, bästa vän i hela världen, Ego!
- Hej, vi har jätte tråkigt, får vi komma hem till er och dricka vårt fredagsvin och så kan barnen leka lite?
Ja visst, självklart!!!
Jag är ju så tråkig nu för tiden att jag inte ens orkar hitta på något eller fråga någon. Men jag tycker det är roligt när någon frågar mig och barnen blev glada.
Strax efter halv 7 dök familjen Ego upp! Barnen lekte och vi drack vin (jag öl) och hade trevligt. Vid 9 tiden började de prata om att gå hem och kvart över 9 sa vi hej då i hallen. Jag som precis tyckte att de kommit... Nu känner jag ju min Ego så bra så jag tror att jag kan säga med stor säkerhet att det inte var vi som var felet (hoppas jag i alla fall) utan familjen Egos dygnsrytm. Om man går upp så där vid 4, halv 5 då är det mitt i natten när klockan är 9!!!
Tack för att ni kom en stund i alla fall, det var trevligt så länge det varade...

1 kommentar:

Ego sa...

Jaja, era nattsuddare. det var absolut inte sällskapet det var fel på. Mycket trevliga människor där borta i "handlarens". Du har helt rätt i att vår familj är trötta stackare nu för tiden! KRAM