2009-03-07

Snart sommar

Nu har jag tagit ett beslut! Jag ska köpa en ny bikini i sommar. Det brukar jag förvisso göra men skillnaden i år är att jag har bestämt mig för att inte raka bikinilinjen i sommar!!! Det betyder att jag ska köpa en snygg överdel och shorts. Den typen av badshorts som killar har. Smart va´?

Benen får jag nog fortsätta att raka för jag tror inte det är så skönt att ha knästrumpor på stranden. Men jag ska ta mig en funderare på hur man kan lösa det problemet också. Det får bli till nästa sommar igen. En sak i taget...

Kanske våtdräkt...

3 kommentarer:

Resenären sa...

Ibland låter jag bli att raka benen på sommaren, ganska ofta faktiskt. Mest gör jag det för att jag helt enkelt inte pallar raka, men lite också för att PROTESTERA mot hela grejen!!
Och efter ett par dagar ute i solen så är de små oskyldiga hårstråna fint blekta. Hur smidigt som helst!

Heja dig!

P.S. Ibland skiter jag i att raka under armarna också! Fast det är mest på vintern, i ärlighetens namn... : )

Lilla stora jag sa...

Om jag hade haft små oskyldiga hårstrån som blev fint blekta så hade jag aldrig rakat benen! Nu blev jag avundsjuk...

Ego sa...

Jag har bästa idén! Om vi båda två skiter i att raka oss så kanske vi och våra familjer får en alldeles egen vrå på stranden, ja, om nu andra tycker att man ser äckligt håriga ut, menar jag! Vi gillar ju inte folk, men vi gillar ju varandra, med eller utan hår!