2009-03-18

Följare

Jag har 4 följare!!! (och så har jag ju Annika + några lite mer hemlighetsfulla personer) Men det är faktiskt 4 personer som har klickat för "följ" på min blogg!

Glad men inte så förvånad, blev jag för att Ego och Resenären lagt till sig i listan. Ego har funnits med sedan jag började i höstas (antingen känner hon sig tvungen eller så tycker hon helt enkelt om mig lika mycket som jag tycker om henne) och Resenären har också varit med ett tag nu. Tack för det, jag uppskattar verkligen era små kommentarer (detta gäller även Annika såklart)!

Glad och förvånad blev jag däremot när jag såg Pelle funderaren och Thomas Olausson i den nya lilla "följarrutan"! Super kul tycker jag, speciellt med tanke på att jag "hittade" deras bloggar för bara ett par veckor sedan och har besökt dem dagligen sedan dess. Verkligen bra bloggar, väl värda ett besök.

Dessa nya besökare fick mig att ta en snabb tillbakablick i mina inlägg och då insåg jag att för de som inte känner mig så framstår jag nog som: en öldrickande, hårig 5-barns mamma! Och då vill jag passa på att bekräfta det: Ja, jag tycker om öl och dricker ett par stycken på helgerna. Ja, jag är hårig lite överallt men mest på huvudet. Ja, jag har 5 barn som jag älskar!

Med andra ord tycker jag det är okej att vara en öldrickande, hårig 5-barns mamma!

6 kommentarer:

pelle funderaren sa...

Det är helt okej att vara en öldrickande hårig 5-barns mamma.
Jag tycker att din blogg är riktigt trevlig inga märkvärdigheter där inte.
Hälsningar
en öldrickande
tunnhårig funderande
4-barnspappa.

Thomas Olausson sa...

Jag är en hakbehårad öl- och vindrickande 0-barnspappa som uppskattar dina och dina vänners besök på min blogg. Mitt alkoholintag kan hamna när som helst i veckan eftersom jag arbetar så lustigt. Med andra ord tycker jag det är okej att njuta av vin en tisdagkväll.

Nu ska jag återgå till min lätta skrivarångest. Jag har lite fantasistopp just nu.

Susanne sa...

hej och phu vilket jobb för att kunna kommentera dina inlägg, jag fick skapa en egen blogg först, vet ej om det var nödvändigt men jag kan ju inget om datorer??? ska börja med att säga att jag äntligen fick tid att titta på din blogg, jätte fin och kul. TACK för julkortet, jag köpte men skrev aldrig dem och därför heller skickade jag inte heller några så klart. Jag blev både glad och ledsen när jag ängnade hela em åt din blogg, glad för att se att ni har det bra och ledsen för att jag inser att det var över 2 år sen vi sågs, jag hade kunnat trilla över dina minsta barn utan att veta att de var dina så stora de blivit!! några kommentarer - jag går i samma klass som en släkting till Afzelius, impan eller!!?? jag blev impad av dig och F som stoppade ett slagsmål, bra gjort!! kul med Mindys betyg, med emmie är det precis tvärrtom jag är "glad" att hon i alla fall har godkänt i 2 ämne phu, kul med borsten i håret på julia den historien har jag missat, såg att du inte bloggat på länge hoppast allt är bra kram susanne

pelle funderaren sa...

HALLÅ!VART TOG DU VÄGEN?

Sus sa...

Nu har du fem =)

Hosanna sa...

En styck missmodig prästfru från landet sällar sig härmed till skaran.

Måhända känner du till min lantliga tillvaro?