2009-03-17

Lost

Välj en valfri melodi, typ en hejarramsa och börja nynna den... nynnar du? Fortsätt med samma melodi men nu ska du byta ut "na na na na na na na" mot "lost lost lost lost lost lost lost lost" visst blev det bra! Om man vill kan man avsluta med att skrika "ÄNTLIGEN"!

Det enda jag har följt på TV på flera år. Nu börjar säsong 5, den näst sista har jag hört. I början tyckte jag att Lost var skitbra och annorlunda. Nu tycker jag i och för sig fortfarande att det är bra men nu handlar det nog lika mycket om att jag är fruktansvärt nyfiken på hur det ska sluta. Det är ju en väldig massa konstigheter i denna serie och jag undrar hur de ska få ihop allt liksom...

2 kommentarer:

Ego sa...

Den enda melodi som dyker upp i Egohuvudet är Bolibompa...
Ska praktisera idag, så du slipper mig på promenaden idag! Snyft.

Resenären sa...

Jag har ALDRIG sett Lost. ALDRIG! Jag ska försöka bli den sista människan på jorden som ALDRIG har sett Lost...
Jag har ALDRIG läst/försökt läsa Da Vinci-koden heller.

Spännande projekt va?
: )