2009-02-04

Första upgiften

Jippi, jag har skickat in första uppgiften till kursen "Skriftlig kommunikation"! Trots alla sjukdomar och krämpor i familjen har jag lyckats skriva ett referat av en artikel OCH lyckats skicka in det i tid! Just nu är jag riktigt nöjd med mig själv, så nu ska jag gå till tvättstugan och vika lite tvätt och sätta igång en maskin innan jag ska lägga barnen.
Hanna få vara hemma imogon också, stackaren har fortfarande ont i sitt öra.

Det är kanske någon mer än jag som har lagt märke till att det har varit svinkallt och blåsigt den sista veckan? Härom dagen satte jag mig i bilen och körde till stan. Målet med den trippen var en varm jacka. Det fanns knappt några vinterjackor kvar i hela stan, det var ju ett tag sedan rean började! Men jag hade bestämt mig, jag skulle ha en varm jacka med mig hem och det spelade ingen roll hur den såg ut bara den var varm!
Helt plötsligt hängde den bara där framför mig och ville att jag skulle köpa den! Det fanns två stycken kvar varav en var i storlek 36. Snacka om tur! Jag provade den för säkerhets skull och den satt som "jackan på Karoline"! Jag blev kär, betalade och körde hem! Jag ska ALDRIG mer frysa!!! Inte ens om knäna... All denna lycka för 249 kronor!
(jag skulle ha köpt en trisslott också)

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha du ser VÄLDIGT nöjd ut!