2008-09-12

Datorer...

För så lite som ett år sedan var jag helt emot datorer. Jag ansåg att man klarade sig precis lika bra utan. Sen gick jag en datakurs på komvux för jag insåg att det skulle vara bra att i alla fall kunna starta en dator och skriva uppsatser och liknande. Under komvux året använde jag mig av min nya kunskap till just sådant.
Denna veckan har jag skött min distans kurs, skapat en blogg, beställt litteratur, sökt information om olika sporter (till barnen), beställt notböcker (till nr 1,3&4), beställt en gitarr (till nr 3) och sist men inte minst så beställde jag lite julpyssel från panduro idag!
Med andra ord så har jag spenderat MÅNGA timmar vid datorn!!!
Ja ja, den är rätt så bra i alla fall...

2 kommentarer:

Ego sa...

Men inte så bra som du! Jag kan sitta googla både det ena och det andra utan framgång. Sedan pratar jag med dig i fem minuter och då klarnar det mesta. Dina kloka tankar idag var förlösande. Efter vårt samtal kunde jag äntligen förlika mig med vad jag skulle skriva. Du skapade mitt flyt idag! Kram och godnatt!

Lilla stora jag sa...

Tack Ego, det var roligt att min sociala och verbala efterblivenhet kunde vara till någon nytta (för det var väl den vi diskuterade?)! Haha...